دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر تر

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 26 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نهم این كتاب با عنوان " ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول " در 26 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
مقدمه
استراتژی ایجاد محصول جدید
فرایند ایجاد محصول جدید
مرحله اول: به وجود آوردن ایده
مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
مرحله پنجم: ایجاد محصول
مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
رویکردهای آزمایش بازاریابی
ازارهای آزمایشی استاندارد
بازارهای آزمایشی کنترل شده
بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.
مرحله هفتم: تجاری کردن
مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
استراتژی های چرخه عمر محصول
توسعه محصول
معرفی
رشد
بلوغ
افول(زوال)
خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
بازاریابی بین المللی محصول و خدمت

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 7552 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: powerpoint

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:413 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 26 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نهم این كتاب با عنوان " ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول " در 26 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    مقدمه
    استراتژی ایجاد محصول جدید
    فرایند ایجاد محصول جدید
    مرحله اول: به وجود آوردن ایده
    مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
    مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
    مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
    مرحله پنجم: ایجاد محصول
    مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
    رویکردهای آزمایش بازاریابی
    ازارهای آزمایشی استاندارد
    بازارهای آزمایشی کنترل شده
    بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.
    مرحله هفتم: تجاری کردن
    مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
    استراتژی های چرخه عمر محصول
    توسعه محصول
    معرفی
    رشد
    بلوغ
    افول(زوال)
    خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
    بازاریابی بین المللی محصول و خدمت



  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 26 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نهم این كتاب با عنوان " ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول " در 26 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    مقدمه
    استراتژی ایجاد محصول جدید
    فرایند ایجاد محصول جدید
    مرحله اول: به وجود آوردن ایده
    مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
    مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
    مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
    مرحله پنجم: ایجاد محصول
    مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
    رویکردهای آزمایش بازاریابی
    ازارهای آزمایشی استاندارد
    بازارهای آزمایشی کنترل شده
    بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده.
    مرحله هفتم: تجاری کردن
    مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
    استراتژی های چرخه عمر محصول
    توسعه محصول
    معرفی
    رشد
    بلوغ
    افول(زوال)
    خلاصه ای از خصوصیات،اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
    بازاریابی بین المللی محصول و خدمت