دانلود پاورپوینت مدیریت محصولات ( فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت محصولات ( فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
تعداد اسلاید: 35 اسلاید
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
دسته: مدیریت بازاریابی
کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم این کتاب در حجم 35 اسلاید با عنوان"مدیریت محصولات " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
موضع یابی
توسعه استراتژي هاي موضع یابی محصول
آمیخته محصول
خط محصول
عرض و عمق محصول
پیوستگی آمیخته محصول
مدیریت محصولات جدید
فرایند توسعه محصول جدید
مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید
ایده یابی و ایده زایی
تصفیه ایده ها
توسعه و آزمایش مفهوم
توسعه استراتژي بازاریابی
بررسی تجاري
پیش بینی فروش
پیش بینی هزینه و سود
توسعه محصول
آزمایش بازار
تجاري کردن
منحنی عمر محصول
مرحله معرفی
مرحله رشد
مرحله بلوغ و اشباع
مرحله افول
عواملی که درمحصول باید مورد بررسی قراربگیرد
نامگذاري و مارك محصول
مارك گذاري تولدکننده
مارك گذاري خصوصی براي متقاضیان خرده فروش یاعمده فروش محصولات
استراتژیهاي مارك گذاري
بسته بندي محصول
ضمانتنامه محصول
خدمات
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 7886 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:404 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت محصولات ( فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
    تعداد اسلاید: 35 اسلاید
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    دسته: مدیریت بازاریابی
    کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم این کتاب در حجم 35 اسلاید با عنوان"مدیریت محصولات " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
    موضع یابی
    توسعه استراتژي هاي موضع یابی محصول
    آمیخته محصول
    خط محصول
    عرض و عمق محصول
    پیوستگی آمیخته محصول
    مدیریت محصولات جدید
    فرایند توسعه محصول جدید
    مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید
    ایده یابی و ایده زایی
    تصفیه ایده ها
    توسعه و آزمایش مفهوم
    توسعه استراتژي بازاریابی
    بررسی تجاري
    پیش بینی فروش
    پیش بینی هزینه و سود
    توسعه محصول
    آزمایش بازار
    تجاري کردن
    منحنی عمر محصول
    مرحله معرفی
    مرحله رشد
    مرحله بلوغ و اشباع
    مرحله افول
    عواملی که درمحصول باید مورد بررسی قراربگیرد
    نامگذاري و مارك محصول
    مارك گذاري تولدکننده
    مارك گذاري خصوصی براي متقاضیان خرده فروش یاعمده فروش محصولات
    استراتژیهاي مارك گذاري
    بسته بندي محصول
    ضمانتنامه محصول
    خدمات


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت محصولات ( فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
    تعداد اسلاید: 35 اسلاید
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    دسته: مدیریت بازاریابی
    کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم این کتاب در حجم 35 اسلاید با عنوان"مدیریت محصولات " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
    موضع یابی
    توسعه استراتژي هاي موضع یابی محصول
    آمیخته محصول
    خط محصول
    عرض و عمق محصول
    پیوستگی آمیخته محصول
    مدیریت محصولات جدید
    فرایند توسعه محصول جدید
    مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید
    ایده یابی و ایده زایی
    تصفیه ایده ها
    توسعه و آزمایش مفهوم
    توسعه استراتژي بازاریابی
    بررسی تجاري
    پیش بینی فروش
    پیش بینی هزینه و سود
    توسعه محصول
    آزمایش بازار
    تجاري کردن
    منحنی عمر محصول
    مرحله معرفی
    مرحله رشد
    مرحله بلوغ و اشباع
    مرحله افول
    عواملی که درمحصول باید مورد بررسی قراربگیرد
    نامگذاري و مارك محصول
    مارك گذاري تولدکننده
    مارك گذاري خصوصی براي متقاضیان خرده فروش یاعمده فروش محصولات
    استراتژیهاي مارك گذاري
    بسته بندي محصول
    ضمانتنامه محصول
    خدمات