دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
تعداد اسلاید:26 اسلاید
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
دسته: مدیریت بازاریابی
کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب در حجم 26 اسلاید با عنوان"رفتار مصرف کننده " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
فرایند تصمیم گیري خرید مصرف کننده
تشخیص مساله (نیاز)
جستجوي اطلاعات
منابع اطلاعات بیرونی یا خارجی
ارزیابی راه چاره ها یا گزینه ها (با توجه به معیار هاي خرید)
تصمیم خرید
رفتار پس از خرید
انواع حل مسأله خرید
عوامل موثر در فرایند تصمیم گیري خرید
عوامل فرهنگی-اجتماعی و گروه
عوامل روانی و فردي
عوامل موقعیتی
تاثیرات فرهنگی
تأثیرات طبقه اجتماعی
تأثیرات گروه هاي مرجع
تاثیرات خانواده وهمخانگی
انگیزه
ادراك
یادگیري
خودپنداري
سبک زندگی
تلقیات و برداشتها
آثار موقعیت خرید برروي فرایند تصمیم خرید
مشخصات اصلی خرید هاي سازمانی
فرایند تصمیم گیري خرید سازمانی
بخشی از متن:
بازاریابی موفق با درک چرایی و چگونگی رفتار مصرف کنندگان آغاز می شود. رفتار مصرف کننده شامل فرایند هاي روانی و اجتماعی گوناگونی است که قبل و بعد از فعالیت هاي مربوط به خرید و مصرف وجود دارد.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 8725 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:404 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
    تعداد اسلاید:26 اسلاید
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    دسته: مدیریت بازاریابی
    کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب در حجم 26 اسلاید با عنوان"رفتار مصرف کننده " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
    مقدمه
    فرایند تصمیم گیري خرید مصرف کننده
    تشخیص مساله (نیاز)
    جستجوي اطلاعات
    منابع اطلاعات بیرونی یا خارجی
    ارزیابی راه چاره ها یا گزینه ها (با توجه به معیار هاي خرید)
    تصمیم خرید
    رفتار پس از خرید
    انواع حل مسأله خرید
    عوامل موثر در فرایند تصمیم گیري خرید
    عوامل فرهنگی-اجتماعی و گروه
    عوامل روانی و فردي
    عوامل موقعیتی
    تاثیرات فرهنگی
    تأثیرات طبقه اجتماعی
    تأثیرات گروه هاي مرجع
    تاثیرات خانواده وهمخانگی
    انگیزه
    ادراك
    یادگیري
    خودپنداري
    سبک زندگی
    تلقیات و برداشتها
    آثار موقعیت خرید برروي فرایند تصمیم خرید
    مشخصات اصلی خرید هاي سازمانی
    فرایند تصمیم گیري خرید سازمانی
    بخشی از متن:
    بازاریابی موفق با درک چرایی و چگونگی رفتار مصرف کنندگان آغاز می شود. رفتار مصرف کننده شامل فرایند هاي روانی و اجتماعی گوناگونی است که قبل و بعد از فعالیت هاي مربوط به خرید و مصرف وجود دارد.


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت رفتار مصرف کننده( فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
    تعداد اسلاید:26 اسلاید
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    دسته: مدیریت بازاریابی
    کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب در حجم 26 اسلاید با عنوان"رفتار مصرف کننده " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
    مقدمه
    فرایند تصمیم گیري خرید مصرف کننده
    تشخیص مساله (نیاز)
    جستجوي اطلاعات
    منابع اطلاعات بیرونی یا خارجی
    ارزیابی راه چاره ها یا گزینه ها (با توجه به معیار هاي خرید)
    تصمیم خرید
    رفتار پس از خرید
    انواع حل مسأله خرید
    عوامل موثر در فرایند تصمیم گیري خرید
    عوامل فرهنگی-اجتماعی و گروه
    عوامل روانی و فردي
    عوامل موقعیتی
    تاثیرات فرهنگی
    تأثیرات طبقه اجتماعی
    تأثیرات گروه هاي مرجع
    تاثیرات خانواده وهمخانگی
    انگیزه
    ادراك
    یادگیري
    خودپنداري
    سبک زندگی
    تلقیات و برداشتها
    آثار موقعیت خرید برروي فرایند تصمیم خرید
    مشخصات اصلی خرید هاي سازمانی
    فرایند تصمیم گیري خرید سازمانی
    بخشی از متن:
    بازاریابی موفق با درک چرایی و چگونگی رفتار مصرف کنندگان آغاز می شود. رفتار مصرف کننده شامل فرایند هاي روانی و اجتماعی گوناگونی است که قبل و بعد از فعالیت هاي مربوط به خرید و مصرف وجود دارد.